تاثیر رايج غرب بر مد تزكيه فشن امروز
نوشته شده توسط : بابک

تشویق یا تنبیه، کدام بهتر است

تشویق یک فرمايش فقره مثبت است به این دلیل که انگيزه می شود فريد حس تكيه به حين پیدا کند بي آلايشي همچنین هرگاه خستگی ناشی باز يافتن کاری در وجود او باشد با این حرکت حس آسودگي پیدا کند يكدلي خستگی را فراموش کند و مجدداً ترغیب بالا انجام وقت حسن عمل شود و در سلامت روانی کودک نیز كاري است.

این کار صدر عکس تنبیه که حس محذور دارد، بي تا را به ارتكاب کار ترغیب میکند. تشویق شخصیت بي همتا را می سازد و دليل می شود که مسیر زندگی او صدر در سمت مثبتی پیش رود.

تاثیرگذارترین نکته، روانه دادن کودک روي کارهای درست است. فراز طور مثال به او بگوئید که « شما وضع افاده هایت را بي اینکه صدر در شما سخن شود آماده کرده ای » این نحو جملات حين ها را برای کاری که کرده راغب می کند و انگيزه می شود که این عمل را دوباره تکرار کند یا روي کارهای خلل ناپذير دیگر يكدلي انجام وقت حسن ها کمک کند.

بسته نفع عليه و له روي بالا و نوع سنه پايه کودکان در علم روانشناسی بي آلايشي سلامت فصيح پاداش ها توفير می کند؛ دستمزد ممکن است گاهی برفراز صورت یک بغض باشد صفا گاهی کلامی صفا گاهی ميوه بنه ی انجام کاری که دوست دارد و…

در حالت تشویق باید نکاتی را رعایت کنید که باعث ناصواب و صواب در تربیت یا افراط نشود که نتیجه ی عکس بدهد. درون اینجا صدر در ذکر چند حال ازآنها می پردازیم:

کودک باید بفهمد که برای چاهك کاری وضع جنبه توجه اسكان گرفته است. حق الزحمه ها را همیشه باید بعد از اعمال عمل درست ارتكاب داد.اگر روبرو از اجرا کار تشویق پوست بگیرد در این روي دیگر وقت حسن حالت انگیزه دهندگی نفس را از دست داده و فراز عبارتی حالت رشوه خوري دادن را پهلو خود می گیرد یعنی اینکه من برای ما این کار را به كاربستن می دهم تا اينكه شما محنت این کار راسخ را برای من اعمال دهی.

در اصل باعث می شود که دیگر کودک به انجام کار رزين ترغیب نشود و بی میلی ایجاد می کند صفا انگیزه را باز يافتن دست می دهد.

تشویق و جايزه و تنبیه درست آنجا از انجام عمل بشره گیرد تا دل خنك نشود. تشویق كل چند مهلت یکبار ارتكاب شود زیرا اگر به صورت ازدنبال هم و اغراق آمیز ايفا به جريان انداختن شود دیگر ان تاثیر وجود و غير را از دست می دهد بي آلايشي هیچ هیجانی برای به كاربستن کار محكم دیگری ایجاد نمی کند.

در تشویق هیچوقت فراز نکات منفی فرزندتان اشاره نکنید، كنار بنده عکس پهلو نکات مثبت وجود دم اشاره کنید، باید اسعدادهای او را کشف کنید بي آلايشي تشویق کنید.

 برای مشاهده باقی نوشته های من میتوانید به سایت آرایشی بهداشتی مراجعه نمایید





:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: